Lydia här igen!

Hej hej!
För ganska längesen så var min bästa kompis Lydia hemma hoss mig och sov över och hon hade med sig choklad och lite gott.
Och nu är hon här igen med choklad och godis.
Efter skolan idag så åkte jag hem till Lydia och sen hade vi öppnat ett cafe och så sålde vi för över 100 kr.
Vi delade på växen och pengarna vi samlade i hop och jag fick 91 :- kr och Lydia fick också 91:- kr.
Och så hade Lydias granne Thea varit med också och hon fick 25 :- kr
Hennes lilla sysster Linn hjäpte till att bära allting och hon fick 10 :- kr för det.
<3
Jag lägger upp bilder på godiset senare.

Kommentarer
Postat av: Madde

Va coolt att ni fick så mkt pengar!<3

2011-04-30 @ 20:31:43
URL: http://maddelinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0